Joan Amades Gelat

28/01/2015 2.066 Palabras

ESCRITOS MUSICALESLa núvia vella, Barcelona, 1918; La Kataluna popolkanto, Barcelona, Vinyals de Sarrià, 1925; “El ball de les gitanes”, Butlletí de L’Associació Catalana d’Antropologia, Etnologia y Prehistòria, vol. III, Barcelona, 1925; “Del teatre popular”, Butlletí del CEC, 367, Barcelona, 1925; “Supervivències de danses primitives”, Butlletí de L’Associació Catalana d’Antropologia, Etnologia y Prehistòria, Barcelona, 1926; Balls populars del Vallès. La Comarca del Vallès (vol. I), Barcelona, Casa del Vallès, 1930; Imatgeria popular catalana. Les auques, Barcelona, Orbis, 1931; “Les Danses guerrières de la Catalogne”, British Folklore Society, 1931; “La cornamusa a Catalunya”, RMC, 1932; “El Ball d’en Serrallonga a Gràcia”, Butlletí del Club Excursionista de Gràcia, Barcelona, 1933; col., J. Colomines, P. Villa: Imatgeria popular catalana. Els soldats i altres papers de rengle, Barcelona, Orbis (2 vols.), 1933-36; “El sol en el folklore”, Butlletí dels Amics del Sol, 1934; Els Xiquets de Valls, Barcelona, La Neotípia, 1934; Del refranyer, Barcelona, La Neotípia, 1934; Cançons populars amoroses i cavalleresques, Tarragona, F. Camps Calmet, 1935; Balls populars, Tarragona, F. Camps Calmet, 1936; Cançons populars històriques i de costums, Tarragona, F. Camps Calmet, 1936; Cançons populars humorístiques, Tarragona, F. Camps Calmet, 1936; Diccionari de la dansa, dels entremesos i dels instruments de música sonadors, Barcelona, L’OPC, 1936; La rondalla i el proverbi, Barcelona, 1938; La sardana, Barcelona, Edicions del Comisariat de Propaganda de la Generalitat de Catalunya, 1938; El Pessebre. Sadag, Barcelona, Les Belles Edicions, 1946; Imatgeria popular catalana. Els goigs, Barcelona, Orbis, 1948; Les cent millors cançons populars, Barcelona, Selecta, 1948; Les cent millors rondalles populars, Barcelona, Selecta, 1948; col. J. Colomines: Imatgeria popular catalana. Els goigs Barcelona, Orbis, 1948; Les cent millors de cançons de Nadal, Barcelona, Selecta, 1949; Costumari Català. El curs de l’any per J. Amades, Barcelona, Salvat, 1950-56; Folklore de Catalunya, Barcelona, Selecta, 1950-69; Recull de cançons populars de la comarca del Camp, Reus, Centre de lectura de Reus, 1951; “Folklore Castellano. Roma e la tradizione catalana”, Rivista di Folklore, Nápoles, 1952; “Imitació dels sons”, Anales del Instituto de Lingüística de la Universidad Nacional de Cuyo, V, Mendoza, 1952; “El ball del Torrent”, Anales de Cultura Valenciana, Valencia, 1953; “El ball dels diables”, Boletín de la Biblioteca Museo Balaguer, 2, Vilanova i la Geltrú, 1954; “Dances and songs of the Pyrenean Shepherds”, Journal of the International Music Council, VI, 1954; Els cent millors romançons catalans, Barcelona, Selecta, 1955; “Las danzas de espada y de palos en Cataluña”, AnM, X, 1955; “Las danzas de las cintas en Cataluña”, AnM, XII, Barcelona, 1957; “Danses rituals d’iniciació”, Miscelánea en homenaje a monseñor Higinio Anglés, vol I, Barcelona, 1958-61; “Cançons funeràries”, Volumen en homenaje al Dr. Mendes Correa, Porto, Imprenta Portuguesa, 1959; “Danzas mágicas femeninas”, Actas del Coloquio de etudos etnográficos, Dr. José Leite de Vasconcerlos, vol. III, Porto, 1960; “Etnología musical”, Revista de Dialectología y Tradiciones Populares, XX, Madrid, 1964; Danzas de moros y cristianos, Valencia, Diputación de Valencia, Institución Alfonso el Magnánimo, 1966; Col.lecció de partitures, Barcelona, L’Institut Escola de la Generalitat, 1967; “El folklore en Catalunya”, Miscel.lània barcionensia, Barcelona, 1974; La sardana, Barcelona, 1980; Refranys personals, Barcelona, Selecta, 1980; Danzas mágicas medicinales, Portugal, 1989; La sardana en Barcelona en los ss. XVII y XVIII, 1989.

This website uses its own and third-party cookies in order to obtain statistical information based on the navigation data of our visitors. If you continue browsing, the acceptance of its use will be assumed, and in case of not accepting its installation you should visit the information section, where we explain how to remove or deny them.
OK | More info